God Jul och Gott Nytt År

Säger som i rubriken God Jul och Gott Nytt År.
 
Jag har faktiskt fått jobb. Visserligen bara tim vikarie men det är ett stort steg framåt. Senaste veckorna har jag jobbat sex dagar så jag ska för första gången få lön. Så för att fira har jag anmält mig och Jason till en online kurs som heter Fokusera Mera. Hoppas det kan hjälpa oss att komma framåt på tävlingarna.
Förövrigt så fortsätter jag och Jason att jobba på vårt freestyle program. Det går framåt med stormsteg så jag hoppas att vi hinner få ihop det till tävlingen i februari.
 
Bambi har idag och igår varit på sin tredje parning så nu blir det ett par veckors nervös väntan för att se om tiken blivit dräktigt. I såna fall blir det förhoppningsvis trefärgade och skuggad sobel. Uppfödaren själv vill ha en trefärgad tik. Hoppas verkligen att hon får det.
Bambi börjar verkligen bli en van avelshund. Vi hann knappt komma in i huset innan han var uppe på tiken och igång. Han behövde ingen hjälp eller hoppa upp igen utan han fixade allt själv och på första försöket. Fina, duktiga Bambi.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0