19. Varför har du hund?

Jag är uppväxt med hund. När jag föddes hade mina föräldrar redan två hundar. Därefter har det bara fortsatt. Även om i olika skala så att säga.  
 
Det var först när jag började gymnasiet som intresset för hundar verkligen började växa och jag började förstå hur roligt det var att träna hund. Det blev ett stort intresse för mig som bara har växt. Till att börja med så tränade jag lite hemma och gick långa promenader och så. Men iom att jag skaffade Jason så började intresset för att tävla.
Sen är det ju ett härligt sällskap med. Man har alltid någon hos sig eller ja nästan iaf. Grabbarna här hemma gillar husse mest men jag har iaf Vilja hos mig jämnt.
Jag skulle ha väldigt svårt att klara mig utan hund.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0