Årets första tävling

Ja årets första tävling var nu i lördags. Som jag längtat efter denna helgen. Debut i freestyle för Jason samt då htm med. Hade så bra känsla trots att onsdagens träning gått riktigt dåligt.
 
Var väldigt många anmälda så räknade med att få vara där LÄNGE. Vi började med att missa banvandringen. Vi var ute i god tid men när vi skulle stänga bakluckan på bilen så hade låset frusit fast. Tog ett par minuter att fixa det. Sen när vi kom ut till stora vägen så var en bra bit av vägen avstängd så vi fick ta en omväg. Jaja jag behövde ingen banvandring ändå visade det sig.
Jo Jason gjorde som vanligt och lyssnade inte på mig. Han gick bara runt och nosade på båda starterna. Fick bli utlyft båda gångerna för följa med ut från planen var inte att tänka på. Enligt sambon hade dem i publiken roligt iaf.
Jag känner mig inte så pepp att fortsätta tävla med honom om man säger så. Visst har vi haft bättre starter men de flesta har ju varit dåliga. Jason gillar ju fortfarande det av någon anledning. Vi får se hur vi gör. Nästa tävling är i april. Tiden får utvisa om vi kör igen eller inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0